Nie oszczędzaj na jakości
Jeśli chcesz sprawiać wrażenie odpowiedzialnego i stabilnego pracodawcy, który dba o swój wizerunek, zadbaj o to, by Twoje wizytówki nie były wykonane z najtańszych materiałów. Sztywność papieru i rodzaj wykończenia mocno wpływają zarówno na wytrzymałość wizytówki, jak i na wrażenie, jakie sprawia Twoje przedsiębiorstwo. Wybierz wydruk na co najmniej 350 gramowym papierze i sprawdź czy wybrana przez Ciebie drukarnia oferuje czyste i intensywne kolory. Pamiętaj o zabezpieczeniu - sztywny papier i laminat znacznie przedłużą życie wizytówki. Drukarnia internetowa nieraz jest tańsza od stacjonarnej i często oferuje przygotowanie projektu wizytówek już za kilkadziesiąt złotych. Dlatego, jeśli chcesz zaoszczędzić, znajdź wizytówki online.
Wizytówki składane, papier MultiLoft, folia soft touch - wyróżnij się!
Jeśli chcesz aby Twoja oferta wyróżniała się spośród konkurencji, postaw na formę. Jest dużo atrakcyjnych wizualnie projektów wizytówek, jednak żaden nie będzie miał odpowiedniej siły rażenia, jeśli wydrukujesz je na zwyczajnym papierze wizytówkowym. Chcesz umieścić więcej treści na temat oferowanych przez Ciebie usług? Wizytówki składane zapewnią Ci dwa razy więcej miejsca. Chcesz aby Twoja wizytówka była sztywna i wytrzymała, a jednocześnie estetyczna? Skorzystaj z kilkuwarstwowego papieru MultiLoft. Jeśli oferujesz ekskluzywne usługi, pokryj wizytówkę przyjemną w dotyku folią soft-touch albo zdecyduj się na metody uszlachetniania druku - chociaż w tym przypadku jest to już o wiele kosztowniejsze.
Minimalistyczny styl i przemyślany design
Mniej znaczy więcej. Ale mniej nie znaczy ubogo! Najważniejsze, aby dane kontaktowe były przejrzyste i czytelne, a wizytówka od razu kojarzyła się z profilem działalności Twojego przedsiębiorstwa. Wiele osób ma trudności z zaprojektowaniem wizytówki, aby wyglądała profesjonalnie. Wychodzą albo zbyt proste, albo zbyt przekombinowane. Jeśli nie jesteś w stanie samodzielnie jej zaprojektować, skorzystaj z wielu płatnych i bezpłatnych szablonów dostępnych w Internecie albo zamów projekt u grafika. Wizytówka to nieraz pierwsze zderzenie klienta z Twoją marką. Dlatego zadbaj, aby jego pierwsze wrażenie wypadło pomyślnie.
Komunikuj o sobie
Wizytówka to doskonałe narzędzie reklamy. Jest to rzecz przydatna, dlatego wiele osób je gromadzi "na wszelki wypadek" - w odróżnieniu od ulotek, które szybko lądują w koszu. Dlatego warto zadbać o nowoczesny design, który jest spójny z identyfikacją wizualną oraz charakterem firmy. Klucz to poprawne zrozumienie tożsamości Twoich usług i produktów. Style, wzory i kolory powinny jednoznacznie kojarzyć się ze specyfiką Twojego przedsiębiorstwa. Wizytówka to okazja, aby w nienachalny sposób zakomunikować o sobie i zachęcić do kontaktu. A od kontaktu do pozostania klientem już niedaleka droga.