Tegoroczne targi były szczególnie istotne dla naszego kraju ponieważ Polska przyjęła tytuł Kraju Partnerskiego Internationale Grüne Woche (IGW), co oznaczało, że polskie akcenty obecne były we wszystkich działaniach promocyjnych tej prestiżowej imprezy.
Firma Pszczelarz Kozacki wzięła udział w targach pod patronatem Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, godnie reprezentując region lubelski oraz pochodzące z regionu miody.
Naturalne miody firmy Pszczelarz Kozacki przyczyniły się tym samym do realizacji założeń hasła przewodniego "Polska…schmeckt! - Polska smakuje", które promowało w Berlinie polskich producentów. Powyższe hasło nawiązywało do walorów smakowych, tradycji i jakości polskiej żywności, a jak zapewniał uświetniający swoją obecnością targi minister Marek Sawicki, takie wymagania spełniały także kozackie miody.
Należy dodać, iż berlińskie targi cieszyły się ogromną popularnością wśród odwiedzających z różnych stron świata. Grüne Woche to impreza o charakterze otwartym - skierowane są do wszystkich zainteresowanych, nie tylko osób związanych bezpośrednio z biznesem i rolnictwem. Jak podają organizatorzy, tegoroczne targi odwiedziło ok. 400 tys. osób.
Powierzenie Polsce roli Kraju Partnerskiego zwróciło uwagę publiczności i mediów na nasz kraj oraz smaczną polską żywność, co zdecydowanie uczyniło tegoroczne targi Grüne Woche jednym z najważniejszych wydarzeń promocyjnych dla polskich producentów żywności.