Zaprezentowanie realnego projektu pomoże poradzić sobie z niepewnością i wahaniem potencjalnego klienta, czy kupno mieszkania w naszej inwestycji to dobry wybór. To także świetny pomysł na kampanie reklamowe i branży nieruchomości i prezentacja inwestycji deweloperskich. Taka wizualizacja pozytywnie wpływa na wizerunek dewelopera i jest nowoczesnym sposobem na marketing dla deweloperów.
Czym jest wizualizacja 3d i jak pomaga zdobyć potencjalnego klienta?
Wizualizacje wnętrz 3d to nic innego, jak projekt mieszkania zaprezentowany w technologii 3d. W tego typu projekcie możemy pokazać klientowi wszystko - od ścian i sufitów po najmniejsze detale, jak stolik kawowy czy krzesła. Tak jak wielu mamy klientów, tak wiele projektów możemy stworzyć. W zależności od upodobań możemy zwizualizować mieszkanie w stylu skandynawskim, nowoczesnym, klasycznym, a nawet bardzo awangardowym. Żeby zaspokoić gusta naszych klientów, możemy uzupełnić projekt o różne elementy: obrazy, wazony, dywany czy inne domowe akcesoria. Dzięki temu klient będzie widział, że mieszkanie da mu nieograniczone możliwości dekorowania.
Dla dewelopera taka wizualizacja to niezbędne narzędzie marketingowe. Oczywiście, można opowiedzieć o planach na zagospodarowanie budynku, można opowiedzieć też, jak pięknie będzie wyglądać wyspa kuchenna albo duża kanapa na środku salonu, ale pokazanie tego w formie trójwymiarowej jest gwarancją, że nasz klient zapamięta, jakie czuł emocje oglądając swój przyszły dom. A nic innego nie pomaga w sprzedaży lepiej niż pozytywne emocje. Pokazując klientowi realny dom w postaci wizualizacji 3d, przechodzimy z nim przez kuchnię, salon, łazienkę. Można powiedzieć, że metaforycznie "stajemy" w każdym z tych pomieszczeń razem z klientem. To o wiele bardziej profesjonalne niż pokazanie rysunku technicznego, który jest tylko suchym projektem.
Kampanie reklamowe a wizualizacje 3d?
Stworzenie tego typu wizualizacji ma wiele korzyści. Poza tym, że buduje wizerunek firmy jako godnej zaufania i pozwala na budowanie świadomości marki, to przede wszystkim - oszczędność pieniędzy. Nie musimy przygotowywać prawdziwego mieszkania pokazowego ani makiety mieszkania. Drugą zaletą jest szerokie spektrum miejsc, w których można wizualizacje prezentować w dzisiejszych czasach:
- social mediach - wszyscy tam patrzą na świat obrazami, ciekawa wizualizacja na pewno zachwyci niejedną osobę
- strony internetowe - techniczny projekt nikogo nie zaciekawi tak, jak kolorowa wizualizacja
Na wyobraźnię nic nie działa lepiej niż obraz. Klient, widząc wykończone mieszkanie wyobrazi sobie rodzinę albo przyjaciół siedzących przy stole, wspólne święta czy relaks we własnej łazience. Pokazując mu projekt w formie wizualizacji 3d mamy gwarancję, że wzbudzimy pozytywne emocje, a to już mały krok do sprzedaży mieszkań.